Road to El Dorado
Upon landing on the shores of El Dorado—the legendary Lost City of Gold—Tulio and Miguel are mistaken for gods and are lavished with riches behind their wildest dreams. As friendship, loyalty and greed collide, our unlikely heroes must make the decision of their lives…run off with the gold or face unforeseen risks and dangers to save the people of El Dorado!