Marvel Studios' Avengers: Age of Ultron
Good intentions wreak havoc when Tony Stark (Robert Downey Jr.) unwittingly creates Ultron, an A.I. monster who vows to achieve “world peace” via mass extinction. Now, the Avengers must reassemble to defeat him and save mankind.