Perfect Crown
In 21st-century Korea under a constitutional monarchy, a chaebol heiress with everything but status tries to take control of her future after crossing paths with a lonely prince with nothing but his title. Together, bound by a contract marriage, they begin a class-defying romance to rewrite destiny.
Welcome to 21st-century Korea, a constitutional monarchy where tradition and modernity intertwine in style, and glamour masks a rigid social hierarchy. Seong Huiju, a brilliant chaebol heiress and CEO, seems to have everything. Yet as a commoner by birth, she is always denied the respect she deserves. When her family begins relentlessly pushing her toward future marriage prospects, Huiju grows determined to take control of her own future after she crosses paths with Grand Prince Ian at the Imperial Birthday Banquet. She has everything but status, whereas he has nothing but status. Together, they enter a contract marriage of the century. But can they break societal barriers and carve out their own destinies?