Disney Junior Ariel: The Little Mermaid
Disney Junior Ariel is a preschool musical adventure series about Ariel, a young mermaid learning that her power lies in using her voice to speak up, sing out, and make waves.
Disney Junior Ariel is a preschool musical adventure series about Ariel, a young mermaid learning that her power lies in using her voice to speak up, sing out, and make waves. And when she does, she can change her world! Surrounded by a community of classic characters from the original film, including Sebastian and Flounder, as well as exciting new additions, Disney Junior Ariel is set against the backdrop of the vibrant Caribbean Sea and will highlight Caribbean culture through music, food, fashion, language, and folklore.