Electric Bloom
The three members of mega-famous pop group Electric Bloom look back to tell the story of their band and friendship, starting with the day they all met in high school.
The three members of mega-famous pop group Electric Bloom look back and tell the story of their band and friendship, starting with the day they all met in high school. Over-achiever Posey, rebellious Jade, and quirky Tulip go on a journey of becoming the biggest band in the world and the best friends in the universe.