Bandidas
Penelope Cruz and Salma Hayek co-star as very different women who become bank robbers to help the poor and seek revenge on a ruthless land baron who is terrorizing the people of Mexico.
When a ruthless enforcer sweeps across Mexico deviously swindling small towns out of their banks to control a railroad line, he leaves a bloody trail of bodies in his wake. Two of the dead are the fathers of Sara and Maria, two polar opposite Mexican women who decide to team up and rob the banks before the bad guys can get to them. With the reluctant help of an American "criminal science" officer, the bandidas ride across Mexico, attempting to liberate the country from the clutches of evil.