Repo Men
Remy and Jake are best friends and The Union's most dangerous repossession men, reclaiming top-dollar organs when recipients fall behind on their payments. But after an on-the-job accident forces Remy to be outfitted with a top-of-the-line heart replacement, he finds himself in debt and on the run. Now, the hunter becomes the hunted as Jake will stop at nothing to track him down to finish the job.