Breaking Glass: The Pat Summitt Story
Combining the electric intensity of a sports doc with the intimacy of a biopic steeped in never-before-seen archive, this film profiles Pat Summitt, the extraordinary women’s basketball coach whose boundary-breaking career impacted far beyond the court.