Stitch & Angel's Perfect Summer Day
Stitch & Angel decide to have the perfect summer day! When they try to play volleyball, drink smoothies, and build sandcastles, Stitch’s chaos gets the best of them! Eventually Experiments 626 (Stitch) and 624 (Angel) learn that what makes the perfect summer day is enjoying it TOGETHER. Celebrate 626 Day with Stitch and Angel!