Toy Story 30 Years and Beyond -- A Special Edition of 20/20
Exploring the 40-year legacy of Pixar through the lens of its innovative and wildly successful franchise "Toy Story"; Pixar Animation Studios in Emeryville, Calif.; interviews with original cast members.