Alien: Earth
When a mysterious space vessel crash-lands on Earth, a young woman and a ragtag group of tactical soldiers make a fateful discovery that puts them face-to-face with the planet’s greatest threat in the sci-fi horror series “Alien: Earth.” As members of the crash recovery crew search for survivors among the wreckage, they encounter mysterious predatory life forms more terrifying than they could have ever imagined. With this new threat unlocked, the search crew must fight for survival and what they choose to do with this discovery could change planet Earth as they know it.