SUPER JUNIOR: THE LAST MAN STANDING
Unique boy group SUPER JUNIOR 05 rises as the top global artist SUPER JUNIOR. This film documentary is a behind-the-scenes exploration of the group and its members.
On November 6, 2005, an unconventionally big-sized boy group SUPER JUNIOR 05 made their debut in the music scene.
"THE LAST MAN STANDING" is a behind-the-scenes exploration of SUPER JUNIOR and its members, offering fresher insight into the K-pop industry.