Unlikely Animal Friends
The natural world is full of amazing stories, but sometimes animals act in ways that seemingly go against all their instincts. This heart-warming series reveals the stories of unlikely duos that have struck up unusual relationships, revealing the emotional power of animals to bond with other species.