Moon Girl and Devil Dinosaur
"Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur," based on Marvel's hit comic books, follows the adventures of 13-year-old super-genius Lunella Lafayette and her T-Rex, Devil Dinosaur.
"Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur,"based on Marvel's hit comic books, follows the adventures of 13-year-old super-genius Lunella Lafayette and her 10-ton T-Rex, Devil Dinosaur. After Lunella accidentally brings Devil Dinosaur into present-day New York City, the duo works together to protect the city's Lower East Side from danger.