Madagascar: Escape 2 Africa
Your favorite zoo animals find themselves on a hilarious adventure in Africa, where, after meeting their own species, wonder should they stay or should they go back to NY?
Alex, Marty, Melman, Gloria and the Penguins are back–still together and still lost. Your favorite zoo animals accidentally find themselves on a hilarious adventure in Africa, where, after meeting their own species, wonder should they stay or should they go back to NY? Featuring Ben Stiller, Chris Rock, Jada Pinkett Smith, and will.i.am, this outrageous comedy takes you on a trip like no other.