The Book of Life
A young man embarks on a journey that spans three fantastical worlds in this incredible animated adventure from producer Guillermo del Toro and director Jorge Gutierrez.
This animated comedy from producer Guillermo del Toro and director Jorge Gutierrez follows the journey of Manolo, a young man who embarks on an adventure that spans three fantastical worlds where he must face his greatest fears. Rich with a fresh take on pop music favorites and featuring a unique visual style, it’s a story that encourages us to celebrate the past and look forward to the future.