Building a Building
Mickey operates a steam shovel on a busy construction site, where Minnie sells box lunches, and a flirtatious Pete is the foreman. When Pete’s advances cross the line, Mickey comes to Minnie’s rescue leading to a chase through a steel skeleton of a building, and a riveting conclusion.