Pupstruction Construction
It's Pupstruction Construction time! Join Phinny as he watches real-life builders use the same tools and trucks as Pupstruction to build houses, roads, tunnels, bridges, and more!
It's Pupstruction Construction time! Join Phinny as he watches real-life builders use the same tools and trucks as his Pup Crew to build houses, roads, tunnels, and bridges. Together, you'll watch construction vehicles like excavators, bulldozers, dump trucks, cranes, cement mixers, and forklifts in action — and even see some smashing demolition! Building has never been more fun to watch than it is alongside everyone's favorite construction corgi!