Big Fat Liar
Fourteen-year-old Jason Shepherd has a reputation for stretching the truth. So, when big-time Hollywood producer Marty Wolf steals his class paper and turns it into a smash hit movie, no one believes Jason's latest tall tale! On a cross-country adventure to set the record straight, Jason and best friend Kaylee devise a high-tech plan to squeeze the truth out of Wolf.