The Cheetah Girls 2
Best friends Galleria, Chanel, Dorinda and Aqua, aka girl band "The Cheetahs," get the opportunity of a lifetime when they strut their way to Barcelona, Spain, to perform in an international music festival. With the others preoccupied with other things (like getting their shop on), Galleria will need to restore the girls' focus if they hope to have a shot at winning.