The Superfantastic Story of Balão
In Brazil of the 1980s, the children’s music group Balão Mágico brought together a charming girl singer, a shy boy with an angelic voice, the heir of a famous thief, and the son of a famous Brazilian musician. Some 40 years after their heyday, former members Simony, Tob, Mike, and Jairzinho reunite to discuss the untold side of the group’s playful and colorful years in the spotlight.