Los Chávez
Julio César Chávez reluctantly opens up about his private life and his family. His daughter, Nicole, tries to reunite them through a game, challenging everybody to confront their insecurities. The series features touching and funny moments and depicts a father's struggle to save his children from addiction. A beautiful beachfront celebration highlights a new beginning for the Chávez family.
Away from the boxing ring, Julio César Chávez faces challenges to reunite his family, which is spread across Tijuana, Culiacán, Mexico City, and Los Angeles. Through Julio's perspective, the complexities of his inter-family relationships are unveiled, as they've been scarred by emotional distancing and resentment as a result of his addictions. Julio's daughter Nicole tries to reunite the family through a game in which they would all present their "wishes." Julio's wife, Myriam, kicks off the game, challenging Julio to confront his insecurities. The series features touching and funny moments as Julio struggles to reconcile with his sons Omar and Junior. The emotional celebration of Julio and Myriam's wedding highlights a new beginning filled with hope and new challenges.