The Boss Baby: Family Business
How many Boss Babies can one family hold? He may be a big-shot moneyman now, but Ted Templeton flashes back to his Boss Baby past when he and his brother Tim renew their rivalry and make a shocking discovery! Turns out, Tim's infant daughter Tina inherited Uncle Ted's job as an undercover BabyCorp agent. She's on a secret mission to stop an evil plan to turn babies into brats, and she needs both brothers to help!
How many Boss Babies can one family hold? He may be a big-shot moneyman now, but Ted Templeton flashes back to his Boss Baby past when he and his brother Tim renew their rivalry and make a shocking discovery! Turns out, Tim's infant daughter Tina inherited Uncle Ted's job as an undercover BabyCorp agent. She's on a secret mission to stop an evil plan to turn babies into brats, and she needs both brothers to help! Ted and Tim now have to turn back into kids for a hilariously outrageous adventure that reminds them of the true power of family!