Bridget Jones: Mad About the Boy
After jumping back into the dating pool, single mother Bridget Jones finds herself caught between a younger man and her son's science teacher.
Bridget Jones is fifty-two years old and has two children. After the death of Mark Darcy, with whom she spent ten happy years, she is once again looking for the ideal man. But it's not so easy to get back on the dating scene. Bridget's misadventures have lost none of their spice!