Action and Adventure, Animation
Kick Buttowski: Suburban is about a young boy named Clarence Francis "Kick" Buttowski who aspires to become the world's greatest daredevil. With his best friend Gunther’s help, Kick takes on challenging stunts, usually thwarted by his older brother Brad.