Heart Blackened
Chairman of a mega game publisher, Im Taesan, has everything he has ever wanted: power, wealth, and love. However, one day, his fiancée and a famous singer, Yuna, are brutally murdered, and his daughter Mira becomes the prime suspect.
Chairman of a mega game publisher, Im Taesan, has everything he has ever wanted: power, wealth, and love. Just when he thought he was having the most perfect day, his fiancée and a famous singer, Yuna, are brutally murdered, and his daughter, Mira, becomes the prime suspect. Due to his fiancée and Yuna being public figures, the case receives massive public and media attention. In order to clear his daughter’s name, Im investigates the case on his own and he hires a young lawyer named Choi Heejung to defend his daughter. The courtroom battle heats up and soon enough, Yuna’s stalker named Kim Dongmyung steps forward to claim that he has security camera footage of Yuna’s death and the case makes an unexpected turn.