TAEYEON’s Frozen Journey
TAEYEON, Asia's ultimate diva, explores the World of Frozen at Hong Kong Disneyland. Step into the enchanting World of Frozen and engage in the stories with TAEYEON, who has drawn endless inspiration from Disney since childhood and now captivates audiences as a dream-weaving singer.
Rising beyond K-pop to become Asia's ultimate diva, TAEYEON explores the World of Frozen at Hong Kong Disneyland. Step into the enchanting world and engage in the stories with TAEYEON, who has drawn endless inspiration from Disney since childhood and now captivates audiences as a dream-weaving singer. From lovable characters to scenic winter landscapes, every aspect feels like a fairy tale come to life. Get immersed in the captivating World of Frozen and hear TAEYEON's behind-the-scenes tales of this beloved story.