Live Free or Die
Live Free or Die explores one of America's most remote subcultures, following six people who have chosen to walk away from our modern society and 'rewild,' living in backwoods and swamps where they hunt their own food, build their own shelters, and survive only on what they can produce with their own two hands and sharp intuition.