Music, Animation
Come on, get on up with this music video of Shakira — aka Gazelle — performing "Zoo" from Disney’s colossssal hit movie "Zootopia 2." Join Judy Hopps, Nick Wilde and Gary De’Snake as they turn the floor into a zoo, ooh, ooh!
Come on, get on up with this music video of Shakira — aka Gazelle — performing "Zoo" from Disney’s colossssal hit movie "Zootopia 2." Grab your friends and join Judy Hopps, Nick Wilde, Gary De’Snake, and more, as they turn the floor into a zoo, ooh, ooh! With music and lyrics by Ed Sheeran, Blake Slatkin, and Shakira, this song is irresisssstible.