Set before the events of Pixar's "Soul," 22 refuses to go to Earth, enlisting a gang of 5 other new souls in her attempt at rebellion. However, as her cohorts' activities lead to unexpected results, 22’s subversive plot may actually lead to a surprising revelation about the meaning of life.