Read It and Weep
Join Jamie (Kay Panabaker) on her wild adventure as she goes from regular girl to media darling after her journal is accidentally turned in for a writing contest and becomes a best-selling book.
Join Jamie (Kay Panabaker) on her wild adventure as she goes from regular girl to media darling after her journal is accidentally turned in for a writing contest and becomes a best-selling book. Even though she gave fictional names to the nasty popular crowd at school and characterized herself as the very cool 'Is' (Danielle Panabaker), Jamie's world spins totally out of control when the truth comes out. With the help of her true friends, she learns some major lessons about the importance of being yourself.