Tinker Bell
Enter the World of Fairies as the story of Disney's most famous fairy is finally revealed. Journey to Pixie Hollow as Tinker Bell and her four best fairy friends learn the power of faith, trust and pixie dust.
Journey into the secret world of Pixie Hollow—and hear Tinker Bell speak for the very first time—as the astonishing story of Disney's most famous fairy is finally revealed. Have you ever wondered how nature gets its glow—who gives it light and color as the seasons come and go? Enter a land of adventure and mystery as Tinker Bell and her four best fairy friends turn winter into spring and, with the power of faith, trust and a little bit of pixie dust, learn the importance of being true to yourself.