Dying for Sex
After Molly Kochan receives a diagnosis of Stage IV metastatic breast cancer, she decides to leave her husband to explore the complexity of her sexual desires for the first time in her life, with her best friend Nikki by her side.
FX’s “Dying for Sex” is inspired by the story of Molly Kochan, originally shared on a Wondery podcast created with her best friend, Nikki Boyer. After Molly receives a diagnosis of Stage IV metastatic breast cancer, she decides to leave her husband Steve, and begins to explore the full breadth and complexity of her sexual desires for the first time in her life. She gets the courage and support to go on this adventure from her best friend Nikki, who stays by her side until the very end.
Molly tries to maintain a positive attitude despite disturbances from her new neighbor.
Molly and Nikki attend a sex party, and Molly’s desires lead her to unexpected places.