Kim Ji-Young: Born 1982
Kim Jiyoung is an ordinary Korean woman in her thirties who is often distressed by her everyday life as a full-time mom and housewife. Although married to the man she loves, her struggle to raising a baby girl forced her to give up on many things. Yet, Jiyoung believes she is content in life. And as the days go by, resemblances of her mother, her late best friend, and her late grandmother slowly begin to show through Jiyoung.
However, her husband Daehyun notices that life is hitting Jiyoung harder than she realizes. Worried, Daehyun turns to a psychiatrist explaining that his wife is turning into someone else as Jiyoung begins to speak strikingly similar to her mother, her best friend who died while giving birth, and her late grandmother.