Beach Picnic
Donald tries to tease Pluto while they are at the beach, but he gets a taste of his own medicine when an ant colony carries away his picnic lunch.
Donald Duck and Pluto are enjoying themselves at the beach. Donald tries to tease Pluto with an inflatable horse. Meanwhile, a colony of ants steals Donald's picnic lunch. Furious, Donald lays out fly paper to try and stop the ants, but after a series of incidents gets himself wrapped up in his own trap.