Jeanette Lee Vs.
Jeanette Lee was like nothing else billiards had ever seen – and when JEANETTE LEE took the game by storm, she became, improbably, one of the most recognizable figures in all of sports. JEANETTE LEE VERSUS recounts Lee’s rise, her popularity, and her significance, and chronicles the difficult turns her life has taken today.