A little fox named Tod, and Copper, a hound puppy, vow to be best buddies forever. But as Copper grows into a hunting dog, their unlikely friendship faces the ultimate test.
When a feisty little fox named Tod meets Copper, an adorable hound puppy, the two grow up together and vow to be best buddies forever. But when Copper is expected to take on his natural role as a hunting dog, he and Tod face the ultimate test of their unlikely friendship.