Music, Fantasy
Are you prepared to stand your ground? Poor Ben may have to walk the plank and swim with killer sharks, but not before you jam out to "It's Goin' Down," performed by the Cast of Descendants 2! Put your swords up, put 'em up, it's goin' down!