Animation, Sports
Goofy demonstrates how to play baseball. He plays all positions for both teams, and demonstrates many different types of pitches.
Goofy demonstrates how to play baseball. He plays all positions for both teams, and demonstrates many different types of pitches. Contains tobacco depictions.