Meet the Robinsons
Join a brilliant young inventor named Lewis as he sets off on a time-traveling journey to find the family he never knew…living in the fantastical world of 2037.
Have the "time" of your life in this thrilling adventure that takes you to a new world filled with imagination and surprises. Join a brilliant young inventor named Lewis as he sets off on a time-traveling journey to find the family he never knew. In the fantastical world of 2037, hip-hoppin' frogs and dogs that wear glasses are as common as talking dinosaurs. In an amazing twist, Lewis discovers that the fate of the future rests in his hands, but he can't save it alone — he'll need every bit of help he can get from the wonderfully wacky Robinson family, who help him learn to keep moving forward and never stop believing in himself.