A Chinese Odyssey Part Two: Cinderella
Joker travels back in time with Pandora's Box, hoping to change history and save his lover, Pak Jing-jing. However, he returns to 500 years ago and chances upon Zixia and Qingxia, who were candle wicks. Zixia descends into the mortal world to look for her lover, chances upon Joker and falls in love with him. Later, Zixia travels through time with Pandora's Box to run away from Qingxia.