The Wonderful World of Disney Presents The Little Mermaid Live!
This special tribute to the original animated classic and its timeless music takes viewers on a magical adventure under the sea as live musical performances by a star-studded cast are interwoven into the broadcast of the original feature film. This incredible hybrid format features beautifully intricate sets and costumes, with music from the original animated film.