Ip Man
During the Second Sino-Japanese War, kung fu master Ip Man engages in duels to defend the nation's pride against the Japanese. But when General Miura of the Imperial Japanese Army demands Ip Man to teach kung fu to the Japanese soldiers, Ip Man is faced with a greater challenge.