The Divine Move 2: The Wrathful
Ghost Fingers lost everything due to the game of Go. When he loses his master Hur Ildo, whom he relied on, he lives alone and plots his revenge against the world. One’s fate is decided on the divine's gambling table. Putting himself in harm’s way, Ghost Fingers travels all over the country seeking other Go players and puts on fierce battles on the Go board.