Home Alone 2: Lost in New York
Kevin McCallister is home alone in New York City, but he won't be alone for long because the notorious Wet Bandits, Harry and Marv, are also in the Big Apple.
Kevin McCallister is in New York City with enough money to turn the Big Apple into his own playground! But Kevin won't be alone for long. The notorious Wet Bandits, Harry and Marv, still smarting from their last encounter with Kevin, are bound for New York too, plotting a huge holiday heist. Kevin's ready to welcome them with a battery of booby traps the bumbling bandits will never forget!