Star Wars: Visions Presents — The Ninth Jedi
Kara and her ragtag Jedi crew seek out to find worthy Jedi to fight against an increasingly powerful warlord.
Pursued by Nawaam's army, Juro seeks aid from an old friend while Kara learns her father is alive.
Desperate for allies, Kara and the Jedi rally a colony of asteroid miners to fight a common enemy.
While rescuing civilians from Nawaam’s attack, Kara uncovers the truth about her father’s dark past.
After a tragic loss, Kara questions her future as a Jedi, as Nawaam’s grip on the galaxy tightens.
Taken prisoner by Nawaam’s forces, Kara must team with an unlikely ally to escape.
Kara and the Jedi rally together in an effort to destroy Nawaam’s ultimate weapon.
Kara’s belief in the ways of the Jedi are tested as she battles Nawaam for the fate of the galaxy.