Ashfall
An unexpected eruption of Korea's tallest volcano, which straddles the China-North Korea border, leaves the Korean peninsula in shambles. Seismologists warn this is only the preliminary eruption and a much more devastating eruption is still to come. A renowned Korean-American seismologist, Bongrae, presents a theory that could stop the catastrophic explosion.
An unexpected eruption of Korea's tallest volcano, which straddles the China-North Korea border, leaves the Korean peninsula in shambles. Seismologists warn this is only the preliminary eruption and a much more devastating eruption is still to come. Yukyung, Chief Secretary to the President of South Korea, meets renowned Korean-American seismologist Bongrae, who has a theory that could stop the volcanic explosion. Inchang is only days away from completing his service with the Explosive Ordinance Disposal Unit of the South Korean Army. He is called to his last mission before returning home to his wife, Jiyoung. Inchang's team secretly reaches out to a North Korean elite officer, Junpyung, who is key to the mission to stop the volcanic eruption.