The Lucky Guy
Lucky Cafe is where all the action is. One New Year, three bachelors set resolutions to find their dream girls in the coming months. Ng's son Daniel Chan is attracted to the sexy sweet Shu Qi, while waiter Eric Kot has a crush on a kung fu girl named Kristy Yeung. As for Stephen Chow, he tries to forge a reunion with his first love.