Fun and Fancy Free
Mickey Mouse, Donald Duck, Goofy and Jiminy Cricket star in two classic animated featurettes. Come along as Jiminy Cricket tells the story of Bongo, a circus bear who wants nothing more than to be back with his friends and family in the wild. Then, severe drought leaves Mickey, Donald and Goofy with a solitary bean...which sprouts a massive beanstalk to the heavens.
This delightful gem not only sparkles with charm, but is rich in history-making Disney moments. It was the last animated feature starring Walt Disney as the voice of Mickey Mouse, and the only film featuring four of Walt's most famous characters: Mickey Mouse, Donald Duck, Goofy and Jiminy Cricket. In Disney's classic tradition of great storytelling, unforgettable characters, music and adventure, Jiminy Cricket hosts two lively tales: Bongo, the whimsical story of a little circus bear who proves that the size of his heart and brain is bigger than the most bearish bully; and Mickey and the Beanstalk, where Mickey, Donald and Goofy confront Willie the Giant in Disney's animated adaptation of "Jack and the Beanstalk."