Nona
A grandmother, Nona, plans to spend her day off by shutting out the world to watch her favourite TV show, E.W.W. Smashdown Wrestling. However, when her 5-year-old granddaughter Renee is unexpectedly dropped off, Nona is caught between her two favourite things.